jannibjork

Foto är det som sker

Somriga foton levereras

Publicerad 2012-06-20 23:34:40 i Allmänt,

Var ute idag när det väl var soligt så tog med mig kameran och fotade lite. Har lite blommor och träd och våra katter såklart. Jag gillar att använda gula toner i mina bilder men även blåa så det är mest det jag gör. Sitter i evigheter och väljer mellan färgerna men brukar oftast sluta med de färgerna ändå. Jag använder även plug-in programmet Color efex pro 4 till Photoshop cs5. Den har riktigt bra filter och effekter som gör bilderna väldigt snygga väldigt enkelt.
Min katt Sasuke med sina vackra ögon.Tredje katten, Zingo.Andra katten, Gustav.

Kommentarer

Postat av: Yvve Johansson

Publicerad 2012-06-21 06:35:22

Mycket bra, gillar katterna, är ju så tacksamma modeller - när de vill! Tycker bilderna är jättekul att titta på.Snygga!

Postat av: Irene

Publicerad 2012-06-21 08:25:43

Blir så glad av dina bilder. Katterna har du fångat jättebra. Antar att det inte är så lätt att fota dem. Tycker så mycket om dina naturbilder också. Du är så duktig. Är en hängiven beundrare av dina bilder! ♥

Postat av: Mira

Publicerad 2012-06-23 18:22:17

Otroligt underbara bilder! Man blir själv inspirerad :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-06-24 14:01:25

Åh, vilka fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jannica

Fotointresserad, 19 år och går it-media på John Bauergymnasiet. Fotar mest natur men försöker vidga min vyer och fota annat med. En utmaning är alltid välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela