jannibjork

Foto är det som sker

Porträtt på människor, ja de finns här

Publicerad 2012-06-22 14:04:04 i Allmänt,

Jag tänkte visa att jag faktiskt har tagit bilder på människor men inte alls så mycket. De flesta är på mig så de visar jag inte idag. Jag går som sagt it-media och läser då en inriktning av foto. Vi får massor med roliga uppgifter att göra men för lite tid för att fota andra. Sen har jag inte så många runt mig som jag vill fota och som jag känner mig bekväm med för som sagt, katter kan inte säga emot direkt.
Två utav mina syskon när vi var i Finland.En bild för skolreklam, tror dock inte den kom med men jag försökte iaf :)Omslagsfoto till en film vi gjorde under 2.an i skolan. Det här är inte affischen men det är en av bilderna vi tog i studion.En parafrasbild jag har tagit till ett arbete i skolan med frisörerna. Vi skulle fotografera en ikonisk bild för 1930-talet.En triptyk jag gjorde till ännu ett skolarbete. Det är min syster som står modell och den utspelar citatet en tid att sörja, en tid att dansa från bibeln. Jag valde att göra ett ängel tema då hon först faller och ber till hon får sina vingar och sin glädje tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jannica

Fotointresserad, 19 år och går it-media på John Bauergymnasiet. Fotar mest natur men försöker vidga min vyer och fota annat med. En utmaning är alltid välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela