jannibjork

Foto är det som sker

Hej hej Jannica, hej på dej Jannica!

Publicerad 2012-06-24 17:27:39 i Allmänt,

Sitter och löser korsord i solen. Tänkte jag skulle visa en av bilderna jag har på mig. Togs i höstas och med ett stativ. Jag kan ju säga er att det blir kruxigt utan fjärrkontroll så jag fick springa från kameran och ställa mig rätt. Och fokusen, den ska vi inte ens tala om... Blir otroligt svårt att ställa in den utan något att riktigt utgå ifrån så det blir en hel del försök men det är som mina lärare säger, "ta hellre 200 bilder och 1 blir bra än att bara ta en och anta att den är bra". Visa kvinnor det, Cicci och Carro!

Kommentarer

Postat av: Lano & Sanna

Publicerad 2012-06-24 17:45:39

Allt bra? :)

Postat av: Parinaz~

Publicerad 2012-06-24 17:52:46

Hej!

vill du att din blogg ska ses av 100 andra okända läsare?

va gärna med på Dagens Blogg hos mig



http://parinazz.blogg.se/2012/june/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment

Postat av: elinn

Publicerad 2012-06-24 18:51:37

vilken fin bild! :)

Postat av: Denise

Publicerad 2012-06-25 01:45:49

Vilken fin bild! :D Och vad söt du är ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jannica

Fotointresserad, 19 år och går it-media på John Bauergymnasiet. Fotar mest natur men försöker vidga min vyer och fota annat med. En utmaning är alltid välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela